Termeni și condiții

DEFINIȚII ȘI TERMENI

CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI – persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Oraș Bragadiru, strada Crișul Repede, nr. 36, vila 36, Județ Ilfov, având număr de ordine în Registrul Comerțului J23/2083/27.03.2023, cod unic de înregistrare 47890720.

Site – magazin online găzduit la adresa web www.calcatorie-bucuresti.ro și subdomeniile acestuia.

Vânzător – CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont pe Site și efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică care are, sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI (electronic, telefonic, etc.), sau în baza unui acord de utilizare existent între CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI și client și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Nickname (Utilizator) – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate cumpăra de pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată din datele transmise de Client/Cumpărător prin formularul de creare a contului care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distantă încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut – reprezintă:
– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic,
– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil,
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta,
– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă,
– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă,
– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Vânzător, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează activitatea comercială.
2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Notificarea de acceptare a Comenzii se face electronic (e-mail) sau telefonic.
3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau a Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul în prealabil la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a coletului ce conține Comanda.
5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate, unde este cazul.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător/Client.
Pentru motive justificate CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel activitatea CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
4. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei și nu includ T.V.A.
5. În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Utilizatorul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI.
6. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil fată de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

COMANDA

1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fată de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese.
5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului/Bunurilor/Serviciilor.
6. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract.
7. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau pană la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile.
8. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial.
9. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
10. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
“în stoc” – avem mai mult de 3 bucăți în stocul CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI,
“precomanda” – Bunul nu este disponibil în stocul CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un Bun care are în dreptul lui “precomandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare și te va contacta ca să iți comunice disponibilitatea Bunului.
“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil în stocul CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI.

CONFIDENȚIALITATE

1. CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
2. Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul sa poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

COMUNICĂRI COMERCIALE

1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
a. prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea “Abonările mele”,
b. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător,
c. prin contactarea Vânzătorului.
2. În urma achiziționării unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:
– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreuna cu Bunul sau Serviciul achiziționat.
3. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI.

FACTURARE – PLATĂ

1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului nostru includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
3. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
4. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână autentificat pe Site și să nu seteze opțiunea de autentificare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

LIVRAREA BUNURILOR

1. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
2. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor prin intermediul firmelor de curierat partenere sau va efectua livrarea prin mijloace proprii.
3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

GARANȚII

1. Toate Bunurile comercializate de către CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile noi sunt în ambalajele lor originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
2. Bunurile vândute și livrate de CĂLCĂTORIE BUCUREȘTI sunt însoțite de certificatele de garanție(unde este cazul), pentru produsele noi, emise direct de către producător.
3. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

RĂSPUNDERE

1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont ( user și parola ) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1. Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

FOLOSIREA COOKIE-URILOR

1. Vezi Politica Cookie.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

Calcatorie Bucuresti

Servicii profesionale calcatorie haine Ilfov

Calcat haine Bucuresti
Firma de calcat haine Bucuresti
Urmărește-ne pe Facebook!
Înapoi acasă!
calcatorie bucuresti, despre noi, politica de confidentialitate, termeni si conditii
calcatorie bucuresti, livrarea comenzilor

Călcăm la standarde înalte, preluăm comenzi și livrăm gratuit, având o grijă deosebită față de clienții noștri prin calitatea serviciului oferit, deoarece știm cât de important este timpul.

Noi vă ajutăm să câștigați timp, să îl petreceți așa cum vă doriți, singuri sau cu familia!

Servicii profesionale

Oferim servicii profesionale în condiții foarte avantajoase pentru persoane fizice și firme din București și Ilfov. În procesul de călcat haine și rufe, respectăm toate indicațiile de pe etichetele produselor.

Servicii rapide

Indiferent dacă vorbim despre un abonament sau o comandă ocazionala, trebuie să ne spuneți unde, când și la ce oră doriți să vă livrăm hainele. Preluăm și livrăm haine și rufe pentru călcat chiar și în regim de urgență, dacă este cazul.

Călcăm orice material

Călcăm haine și rufe indiferent de tipul de țesături sau materiale textile și le livrăm într-o stare exemplară.

contact, politica cookie
Calcatorie Bucuresti

Oferim servicii profesionale de CĂLCAT HAINE și rufe în condiții foarte avantajoase pentru persoane fizice și firme din București și Ilfov.

Informații de contact

Protecția consumatorului

anpc
anpc
© 2024 Călcătorie București | Website creat de: Web Design Giurgiu